כרטיס ביקור דיגיטלי לשפים

כרטיס ביקור דיגיטלי, הכלי עבור שפים, טבחים ואירועים פרטיים

עובדים בתור שפים פרטיים או טבחים לאירועים? עוסקים בתחום ארגון והפקת אירועים פרטיים? על מנת להצליח בשוק זה אתם חייבים לקחת את הקידום שלכם בידיים. קידום נכון הוא מנוע הצמיחה העסקי, בעזרתו תוכלו להשיג לקוחות חדשים ולשמר את הקשר עם לקוחות קיימים. העולם שלנו משתנה והופך לדיגיטלי יותר, ועל מנת להצליח בו יש להתאים את עצמכם לשוק המשתנה ולהשקיע גם בקידום באינטרנט. כרטיסי ביקור דיגיטליים הם הצעד הראשון לשיווק נכון ואפקטיבי. בעזרתם תוכלו להשיג את היתרון התחרותי.

תחום האירועים וארוחות השף הפרטיות הוא תחום שבו יש הרבה מגע ישיר עם הקהל. אתם באים במגע ישיר עם הקהל שלכם, בין אם אלו הלקוחות שארגנו את האירוע, או אלו שהיום הם מוזמנים, אך בעתיד עשויים להיות לקוחות בעצמם. זהו המקום שבו אתם מפגינים את היכולות שלכם בתחום ורוצים להרשים את הלקוחות. ומי שיתרשם מכם לטובה, ירצה להיעזר בשירותים שלכם בעתיד. אך בשביל לגזור את הקופון האמתי עליכם לספק לקהל את הדרכים הנוחות למצוא אתכם וליצור אתכם קשר. ואת זה תעשו באמצעות כרטיסים דיגיטליים.

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא אמצעי קידום חזק ואפקטיבי. ניתן בקלות להעביר אותו ללקוח באמצעים דיגיטליים. אתם יכולים לשלוח אותו בהודעת וואטסאפ, אינסטגרם או כל פלטפורמה דיגיטלית אחרת. ישנן מגוון צורות בהן אתם יכולים להעביר אותו אל הלקוח. תוכלו להשתמש גם בקוד QR לסריקה או NFC (שבב המאפשר לכם להעביר את פרטי הקשר באמצעות קירוב מכשיר טלפון אל השבב).

כך תוכלו לנצל את המגע עם הקהל בכל אירוע על מנת לקדם את עצמכם ולהרחיב את מעגל הלקוחות. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כלי קידום מעולה עבור כל שף פרטי או טבח, מארגני מסיבות, מארגני חתונות ואירועים, וכל מי שעוסק בתחום ההפקות. בקלות תוכלו להעבירו לכל אדם איתו תשוחחו, ובלחיצת כפתור הוא יוכל לשמור אתכם ברשימת אנשי הקשר שלו. בעזרת כרטיס הביקור תוכלו בקלות לשתף עם הלקוחות תפריטים, מנות וכו‘. כך תוכלו להציג להם צורה מרשימה את היכולות שלכם ולספק להם מידע רלוונטי וחשוב לגבי השירותים שלכם והיכולות, והכל בצורה ויז‘ואלית.

קידום בגוגל עם כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר לכם לשפר את הנוכחות בגוגל וגם ברשתות החברתיות. הוא משמש כדף נחיתה אותו ניתן לקדם בגוגל ויאפשר לגולשים למצוא אתכם כאשר הם מחפשים שפים או מפיקי אירועים.
בעזרתו תוכלו להציג לקהל את השירותים שלכם בצורה אטרקטיבית. זהו כלי המסייע לכם לחזק את המיתוג והבידול העסקי. הלקוחות הפוטנציאלים יוכלו ללמוד על השירותים שלכם, ליצור אתכם קשר ואף למצוא קישורים אל הרשתות החברתיות, בהן הם יוכלו להעמיק את ההתרשמות שלכם. למשל הם יוכלו בקלות לראות את חשבון האינסטגרם ולהתרשם מתמונות של מנות מיוחדות או אירועים שהפקתם.

את כרטיסי הביקור המודפסים על נייר אתם יכולים לזרוק לפח. זהו אמצעי יעיל יותר, הוא הרבה יותר מכרטיס ביקור דיגיטלי – זהו כלי שיווקי יעיל מאוד לקידום. הוא משלב את היתרונות של כרטיס ביקור עם היכולות של טכנולוגיית האינטרנט.