כרטיס ביקור דיגיטלי לנדל"ן

כרטיס דיגיטלי, הפתרון לאנשי הנדל“ן

אנשי הנדל“ן תמיד במרדף אחר הלקוחות, ומדובר בשוק תחרותי מאוד. שנייה אחת שלא תהיו זמינים, והופ הפסדתם לקוח. אתם לא רוצים לפספס אף עסקה, ולכן אתם משקיעים בשיווק. אתם עשויים למצוא את עצמכם משקיעים סכומים גדולים בשיווק, אך משיגים תוצאות מעטות. ואתם מפספסים גם את אחד מערוצי השיווק היעילים ביותר – השיווק מפה לאוזן. אתם צריכים פתרון שיאפשר לכם להשיג יתרון תחרותי ויאפשר ללקוחות למצוא אתכם ולהגיע אליכם במהירות. וכאן כרטיס ביקור דיגיטלי נכנס לתמונה.

כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר לכם להיות זמינים עבור הלקוחות בצורה יעילה המותאמת לעולם הדיגיטלי של היום. כבר חלפו הימים בהם העברנו כרטיסי ביקור מנייר. אלו במקרים רבים הגיעו אל הפח או פשוט נשכחו באיזו מגירה, וביום שהלקוח נזקק לשירות, הוא בכלל לא ראה את כרטיס הביקור מול עיניו. במקום זאת אנו מציעים לאנשי הנדל“ן לעבור לכרטיס ביקור דיגיטלי, כרטיס שאף פעם לא הולך לאיבוד.

כרטיס ביקור דיגיטלי נמצא על רשת האינטרנט. הוא מציג הרבה יותר מפרטי יצירת קשר, הוא כלי המבטא את המסרים השיווקיים והבידול העסקי. הוא מאפשר לכם להציג את השירותים שלכם בצורה אטרקטיבית המושכת לקוחות ומגדילה את ההמרות.

אתם יכולים להעביר ללקוח הפוטנציאלי את כרטיס הביקור שלכם באמצעות קישור בוואטסאפ או פלטפורמה אחרת, וגם לאפשר לו למצוא אתכם באמצעות חיפוש בגוגל. קיימת גם אפשרות להשתמש בטכנולוגיות NFC או קוד QR, לצורך העברה נוחה של הכרטיס אל הלקוח.

כרטיסי ביקור דיגיטליים יכולים לשמש עבור אנשי השיווק כדפי נחיתה. ניתן לקדם אותם בגוגל ולאפשר ללקוחות למצוא אתכם בקלות. באמצעות דף נחיתה הם יוכלו להתרשם מהשירותים שלכם וליצור קשר עם העסק בצורות שונות. למשל באמצעות לחיצת כפתור הם יוכלו לשלוח הודעת וואטסאפ או ליזום שיחת טלפון.

בעזרת כרטיס ביקור דיגיטלי תוכלו גם לשתף עם הלקוחות נכסים, דבר המכניס יעילות לשירות ומאפשר ללקוח להתרשם מהנכסים בצורה משכנעת.

כרטיס ביקור דיגיטלי – שיווק מפה לאוזן

אחד מערוצי השיווק היעילים ביותר הוא שיווק מפה לאוזן. לקוח היה מרוצה מהשירות שקיבל, ולאחר מכן המליץ עליו למכריו שנהנו מהשירות. עליכם להבין כי שיווק מפה לאוזן הוא אינו תהליך שבו אתם פסיביים, עליכם להיות אקטיביים בתהליך ולעודד אותו. ובאמצעות דף נחיתה / כרטיס ביקור דיגיטלי תוכלו לייעל את השיווק מפה לאוזן. הלקוחות המרוצים בקלות יוכלו להעביר את פרטי הקשר לחבריהם, באמצעות אפליקציות מסרים מיידיים. אתם הופכים את התהליך לקל יותר, וכך נהנים מהצלחה גדולה יותר בשיווק מפה לאוזן.

ישנם יתרונות רבים לכרטיס ביקור דיגיטלי. הוא חוסך לכם את ההשקעה בדף נחיתה. יש בו יותר מידע מאשר כרטיסי נייר. הוא אינו הולך לאיבוד וניתן לשתף אותו בקלות. הוא תמיד זמין ומקל על יצירת הקשר עם העסק. ולבסוף, מכיוון שמשמש גם כדף נחיתה, הוא זמין גם עבור לקוחות שמעולם לא פגשתם והם כרגע מחפשים שירותי נדל“ן בגוגל.

0 +
Powered Merchant
0 +
Trusted Partner
0 +
Professional Team
0 %
Happy Customer

רוצה גם כרטיס של אלפא?