כיום ישנה מודעות גדולה לאורח חיים בריא, ואנשים רבים מחפשים אחר מאמני כושר אישי. ואתם רוצים להיות שם כאשר הם מחפשים. כלי החיפוש העיקרי היום הוא גוגל, ואתם רוצים לבלוט בו ולזכות ביתרון תחרותי. גם שיווק מפה לאוזן הוא דבר מקובל בנישה שלכם. מתאמנים המרוצים מהאימון והיחס האישי, ימליצו על השירות שלכם בהתלהבות. אז הרשו לנו לספר לכם על כרטיסים דיגיטליים, הכלי שמאפשר לכם גם לבלוט בגוגל, וגם לחזק את השיווק מפה לאוזן.
כרטיסים דיגיטליים – כך משיגים לקוחות
כרטיס ביקור דיגיטלי יכול לאפשר לכם לשפר את הנוכחות שלכם באינטרנט. הכרטיס מאוחסן ברשת האינטרנט, ונגיש גם באמצעות גוגל, כך שהוא יכול לשמש גם כדף נחיתה יעיל מבחינה שיווקית. באמצעות כרטיסים דיגיטליים כל מי שמחפש מאמן כושר באינטרנט יוכל למצוא אתכם בקלות. הלקוח יוכל לראות מהם השירותים שאתם מציעים וליצור קשר מהיר בלחיצת כפתור.
תוכלו להציג בכרטיס את סוגי האימונים שאתם מציעים.
בניגוד לכרטיסי נייר, כרטיסים דיגיטליים אף פעם לא הולכים לאיבוד והם תמיד זמינים. בעזרתם הלקוחות יוכלו לשלוח לכם הודעות בקלי קלות. תוכלו גם לשלב אותם עם מערכות מענה אוטומטי בוואטסאפ ולהיות זמינים 24 שעות ביממה.
כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר גם ללקוחות המתאמנים אתכם להעביר את פרטי הקשר לכל חבריהם בקלי קלות. שיווק מפה לאוזן הוא השיווק האפקטיבי ביותר עבור מאמני כושר. זהו תחום שבו נדרש לא רק ידע מקצועי, אלא הרבה כימיה אישית וחיבור ללקוחות. ולכן להמלצות מפה לאוזן ישנו משקל רב בשיווק. בעזרת כרטיסים דיגיטליים תוכלו להגדיל את התוצאות של שיווק מפה לאוזן.
ויש לכרטיס גם ערך מוסף, בעזרתו תוכלו לאסוף מהלקוחות אישורי בריאות וטפסים בצורה נכונה ומסודרת.
שיווק חזק ועצמתי
כרטיסים דיגיטליים נותנים מענה לצרכים השיווקים המודרניים. מאמני כושר בימינו עובדים חזק על שיווק דיגיטלי, וזהו עוד כלי עבורם. כרטיס ביקור דיגיטלי יכול לשמש גם כדף נחיתה, וממנו ניתן לקשר אל החשבונות שלכם ברשתות החברתיות. כך תוכלו לקדם גם את חשבון האינסטגרם ולמתג את עצמכם בתור מאמני כושר.
אתם מאמנים מישהו במכון הכושר או בפארק הציבורי, ואז ניגש אליכם בחור או בחורה המתעניינים בשירותי אימון אישי. לא יצאתם לאימון עם כרטיסי ביקור, בסך הכל מכשיר הטלפון ובגדי האימון. אתם לא רוצים לפספס את הלקוח. אם יש לכם כרטיס ביקור דיגיטלי, תוכלו מייד לשלוח אותו בוואטסאפ ללקוח הפוטנציאלי. הקישור יגיע אליו מייד, תמיד יהיה זמין ולא ילך לאיבוד. בלחיצת כפתור הוא יוכל לשמור את המספר באנשי הקשר, וגם לקבל עוד מידע על השירותים; זאת באמצעות קישורים לדף האינטרנט או הרשתות החברתיות.
ואפשר אפילו לעשות זאת בצורה פשוטה יותר, תוכלו להזמין שבב NFC ולהדביקו על כיסוי הטלפון. כך הלקוח המתעניין רק יצטרך להצמיד את מכשיר הטלפון ולקבל את כרטיס הביקור הדיגיטלי.
כרטיסים דיגיטליים מאפשרים לכם להשיג תוצאות שיווקיות טובות, וזאת לצד השקעה קטנה. זהו כלי אפקטיבי בעל החזר השקעה גבוה, והוא יסייע לכם להגדיל את מאגר הלקוחות.