כרטיס ביקור דיגיטלי עבור מדבירים
אנשים רבים נזקקים לשירותי הדברה בביתם או בעסק, וכאשר הם מחפשים חברת הדברות – אתם רוצים שהם ימצאו אתכם. הרשו לנו להציג בפניכם את הכלי השיווקי המסייע למדבירים להגיע אל הלקוחות ולהיות שם כאשר הלקוח עושה את הבחירה. אנו מדברים על כרטיסי ביקור דיגיטליים.
כרטיס ביקור דיגיטלי משמש עבור העסק גם כדף נחיתה, וגם ככרטיס עסקי לצורך יצירת קשר והעברת מידע שיווקי אותו ניתן לשתף ולהפיץ. הוא יושב בענן וניתן להגיע אליו גם מגוגל וגם לשלוח אותו באמצעות קישור בכל פלטפורמה דיגיטלית. בעזרתו תוכלו לאפשר ללקוחות ליצור אתכם קשר בצורה הנוחה להם, ולהגדיל את ההמרות.
מדוע מדבירים צריכים כרטיס ביקור דיגיטלי?
הצורך לאפשר ללקוחות למצוא אתכם וגם להעביר את פרטי העסק ללקוח בצורה נוחה, משותף לכל סוגי העסקים. אך למדבירים ישנם גם צרכים אחרים להם ניתן לקבל מענה באמצעות כרטיסי ביקור דיגיטליים.
בעזרת הכרטיס תוכלו להציג ללקוח הרבה יותר מאשר פרטי יצירת קשר. בעזרתו תוכלו לאפשר ללקוח להבין מהם השירותים שאתם מציעים. הדברת מקקים, הדברת נמלים, הדברה ירוקה או כל שירות אחר; בעזרת הכרטיס תוכלו להציג רשימה מסודרת של כל השירותים ולאפשר ללקוח להתרשם מהיכולות שלכם.
כבר שמענו על מקרים רבים בהם מדבירים לא מורשים המשתמשים בחומרים מסוכנים בצורה לא אחראית גרמו לנזקים. כאשר הלקוח מחפש מדביר הוא רוצה לדעת כי מדובר במדביר מורשה ומקצועי. בעזרת כרטיס דיגיטלי תוכלו גם להציג ללקוח את רישיון המדביר וכך לזכות באמונו.
המלצות של לקוחות הם אחד הכלים השיווקים המשכנעים ביותר. הלקוחות מתרשמים מביקורות חיוביות ונרתעים מביקורות שליליות. בעזרת כרטיס ביקור דיגיטלי תוכלו לאפשר ללקוחות לראות את הביקורות על השירותים שלכם ולהבין מיד כי יש לכם לקוחות מרוצים.
כלי חזק ואפקטיבי
כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כלי שיווקי חזק ואפקטיבי. הוא מאפשר לכם להיות שם כאשר הלקוחות מחפשים שירותי הדברה בגוגל; הוא מאפשר לכם להעביר את פרטי העסק שלכם באמצעות הודעות וואטסאפ, פוסטים ברשתות חברתיות וכל מדיה דיגיטלית; והוא גם מאפשר ללקוחות מרוצים לשתף אותו בקלות עם אחרים ולהגביר את השיווק מפה לאוזן.
כרטיסי ביקור דיגיטליים פותחים עבור הלקוח ערוץ תקשורת קל ונוח עם העסק. הם לעולם לא הולכים לאיבוד כמו כרטיסי הנייר, ובלחיצת כפתור ניתן לשמור את מספר הטלפון אל תוך רשימת אנשי הקשר או ליזום שיחה מיידית. ואם הלקוח יעדיף מייל או וואטסאפ, ניתן בקלות להטמיע גם את זה בכרטיס הביקור.
וכל המידע מוצג בצורה גרפית המציגה את השפה השיווקית שלכם בצורה אפקטיבית ובצירוף תמונות.
ניתן לשלב בין כרטיסי ביקור דיגיטליים לבין טכנולוגיית NFC. אלו הם שבבים המסוגלים לשדר את פרטי הקשר אל כל טלפון נייד. אתם יכולים להדביק שבב NFC אל הטלפון הנייד שלכם, ובאמצעות קירוב המכשיר של הלקוח אל המכשיר שלכם, פרטי הקשר יעברו.
לסיכום, כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כלי שיווקי המתאים למדבירים בסביבה העסקית של היום; סביבה שבה יש רמה גדולה של תחרות ושימוש נרחב בפלטפורמות דיגיטליות.